Hatékonyan, e-mail marketinggel
- 2022.03.04
- Marketing
Sokan kezdenek vagy már kezdtek online vállalkozásba.
Jó tudni, hogy nem elég megcsinálni egy jó webáruházat vagy weboldalt, hanem bizony sokat kell foglalkozni a marketingjével is. Sőt, a munkán felül még pénzt is kell rá költeni, önműködően nem fog működni. Legalábbis az elején biztosan nem.
Sok pénzbe kerül egy új vevő megszerzése. Az ember hirdet, fizeti a pénzt a Facebook-nak vagy a Google hirdetésekre. Aztán ha már ott van a vásárló, akkor el kell érni azt, hogy visszatérő vásárló legyen belőle.
Az, hogy fenntartsuk egy vásárló érdeklődését, kulcsfontosságú feladat. És az egyik leghatékonyabb eszköze ennek az email marketing. És az sem mindegy, hogy ezt hogyan csináljuk. Jól ki kell találni az e-mail marketing tervünket, és aztán azt esztétikus formában kell megvalósítani.
Sokan azonban nem rendelkeznek megfelelő marketing tudással, vagy épp a technikai felkészültségük nem elégséges ehhez a feladathoz. Ilyenkor érdemes megbízni egy külsős céget, mint amilyen az Ötletiroda, akik segítenek mind a hírlevelek kitalálásában, és a megvalósításában is.
Megosztás